True or false about retread tyres

antet reșapați-vă anvelopele

Optimizați-vă flota cu anvelopele reșapate Michelin Remix

Publicat la data 1 octombrie 2023 - 2 minut(e) de lectură

Ar trebui să schimbați o anvelopă de camion uzată sau să o reșapați cu Michelin?

Atunci când anvelopa este potrivită pentru reșapare, este evident. Reșaparea este cea mai bună alegere dacă doriți să reduceți prețul pe care îl plătiți pe kilometru și să aveți un impact pozitiv asupra mediului.

În funcție de starea anvelopei dvs., reșaparea îi poate prelungi durata de viață utilă prin valorificarea întregului potențial al învelișuluii - rezultând o reșapare de calitate care oferă aceleași standarde înalte de calitate și performanță pe drum ca o anvelopă nouă!

Reșapați-vă anvelopele cu Michelin: optimizare, sustenabilitate și performanță

1. Economii semnificative: reșaparea anvelopelor de camion reduce substanțial costul de înlocuire a anvelopelor și are un impact pozitiv asupra Costului Total de Proprietate (TCO).

2. O alegere inteligentă: Reșaparea anvelopelor poate ajuta la minimizarea amprentei de mediu a flotei dumneavoastră și poate sprijini obiectivele de sustenabilitate pe termen lung.

3. Performanță echivalentă: anvelopele reșapate oferă aceleași performanțe ca un set de anvelope noi, oferind o funcționare sigură și de încredere, fără a compromite eficiența.

Anvelope pentru camioane reșapate Michelin: standarde ferme de calitate

  1. 1. Performanță pe teren umed: anvelopele Michelin reșapate demonstrează performanțe remarcabile chiar și pe cele mai dificile suprafețe umede, asigurând siguranță maximă pe drum.

    2. Rezistență la rulare: Anvelopele reșapate prezintă aceleași calități impresionante de rezistență la rulare ca și anvelopele noi Michelin, asigurând un consum mare de combustibil de la primul până la ultimul kilometru.

    3. Nivel de zgomot: anvelopele reșapate au aceleași caracteristici de reducere a zgomotului ca și anvelopele Michelin noi, contribuind astfel la o conducere mai silențioasă și la reducerea zgomotului de pe drum.

    4. Transparență în ceea ce privește mediul: în conformitate cu Regulamentul UE 2020/740, etichetarea transparentă din punct de vedere ecologic cu „impact zero” a anvelopelor reșapate permite utilizatorilor să ia decizii informate cu privire la impactul lor ecologic.

Reșaparea anvelopelor: patru pași pentru îmbunătăți bugetul și pentru a minimiza impactul asupra mediului

Aflați cât de simplu este să resapați anvelope cu managerul nostru de reșapare Michelin, Pierre Montel. Urmați acești patru pași cheie pentru a reșapa cu succes anvelopele camionului și a descoperi soluția MICHELIN REMIX.

O anvelopă reșapată reprezintă a treia etapă a procesului Michelin de vieți multiple, după recanelare.

Schema Michelin de suprareciclare a anvelopelor


monitor the wear of the tyres

Measure the tyre’s wear

1 - Măsurați uzura anvelopei

Odată ce noile dumneavoastră anvelope au fost recanelate pentru o a doua viață în funcțiune, următorul pas este să monitorizați uzura folosind un indicator de adâncime a benzii de rulare. Când adâncimea rămasă a benzii de rulare este între 2 și 3 mm, anvelopa dvs. poate fi demontată de către dealerul dvs. de anvelope pentru a o trimite spre reșapare.

E bine de știut: Reșaparea constă în înlocuirea benzii de rulare uzate a anvelopei cu una nouă. Toate anvelopele pentru camioane Michelin sunt proiectate pentru a fi reșapate, uneori de mai multe ori, sub rezerva unei inspecții pozitive a învelișului. Acest proces, dezvoltat cu peste un secol în urmă, permite anvelopelor să aibă mai multe vieți!


call your tyre dealer to learn more about retreadinf process

Call your tyre dealer

2 - Sună-ți dealerul de anvelope

 

Este responsabilitatea managerului de flotă sau a echipei de atelier de la fața locului să contacteze furnizorul de servicii, atunci când este necesar, pentru reșaparea anvelopelor. Învelișurile anvelopelor uzate pot fi apoi transmise furnizorului local, care organizează procesul de reșapare MICHELIN REMIX corespunzător.

Vedeți modelele reșapate

E bine de știut: odată ce anvelopa dvs. a fost reșapată de Michelin, are aceleași caracteristici de performanță ca o anvelopă nouă și poate fi, de asemenea, recanelata pentru o a patra viață de servicii!


Retread your tyres directly with Michelin in Europe

Choose to have your tyre retreaded by Michelin in Europe

3 – Alegeți ca anvelopa să fie reșapată de Michelin în Europa

 

Odată ce noua dumneavoastră anvelopă a fost demontată de către dealerul ales de dumneavoastră, învelișul va fi colectat și trimis la o fabrică Michelin din Europa, unde va fi verificat, reșapat și apoi returnat furnizorului dumneavoastră de servicii.

În timpul operațiunii de reșapare, atât banda de rulare, cât și pereții laterali vor fi reconstruite ca noi.


illus rechapage 4

4 – Optimizați gestionarea anvelopelor dvs.

Când alegeți să externalizați gestionarea anvelopelor flotei dvs. de către un dealer local, anvelopele dvs. noi și reșapate vor fi gestionate cu atenție pentru a optimiza gestionarea fluxului și pentru a evita timpii de oprire inutili, reducând în același timp costul oricărui stoc de anvelope pe care îl dețineți.

Michelin recomandă să încredințați gestionarea anvelopelor vehiculelor dvs. unui furnizor de servicii specializat în care puteți avea încredere. Un furnizor de servicii se va asigura că presiunea în anvelope este corectă și se va ocupa de inspecțiile preventive de siguranță ale anvelopelor, astfel încât să puteți valorifica întregul potențial al anvelopelor... și toate viețile lor!

E bine de știut: Dacă optați pentru a oferi mai multe vieți anvelopelor dvs. prin recanelare și reșapare, acest lucru poate reduce semnificativ TCO-ul total.


SURSE:

(1) Reducere cu 5,6% a consumului de combustibil: un studiu intern Michelin realizat la Ladoux (Franța) în mai 2021, sub supravegherea DEKRA, care compară noile anvelope MICHELIN X® LINETM ENERGYTM Z2 și D2 315/70 R 22,5 cu aceleași anvelope recanelate (R 5 mm). Rezultatele pot varia în condițiile reale de utilizare și în funcție de condițiile meteorologice, tipul de drum, dimensiunea anvelopei și stilul de condus.
(2) Studiu intern Michelin în 2010 în Ladoux pe o cale de beton lustruit. Rezultatele pot varia în condițiile reale de utilizare și în funcție de condițiile meteorologice, tipul de drum, dimensiunea anvelopei și stilul de condus.
(3) Studiu Michelin efectuat pe 1 milion de anvelope prevăzute pentru reșaparea Michelin Remix în 2008 și 2009. Diferența de omologare dintre anvelopele reșapate recanelate și anvelopele reșapate necanelate este sub 0,2%.
(4) Compusul benzii de rulare și modelul anvelopelor MICHELIN Remix sunt în mare parte aceleași cu cele utilizate pentru anvelopele MICHELIN noi. 90% din gama de anvelope MICHELIN Remix utilizează aceeași matriță și aceleași materiale ca anvelopele MICHELIN noi, ceea ce poate duce la o performanță echivalentă între anvelopele MICHELIN Remix și anvelopele Michelin noi. Evaluări interne efectuate de Centrul de Cercetare și Tehnologie Michelin pe baza mărturiilor clienților colectate în Europa din 2015.

Utilizaţi o versiune veche a browserului web.

Utilizați un browser care nu este acceptat de acest website. Aceasta înseamnă că este posibil ca unele funcționalități să nu meargă. Acest lucru poate duce la comportamente ciudate atunci când navigați.

Utilizați sau actualizați/ instalați unul dintre următoarele browsere pentru a profita din plin de acest website.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+