Ultimele noutăți despre etichetarea anvelopelor

Publicat la data 15 aprilie 2021 - 2 minut(e) de lectură

În ziua de 1 mai 2021 o evoluție a standardelor de reglementare a adus schimbări valabile în întreaga industrie în privința etichetării anvelopelor. Am intervievat un manager de flotă și un comerciant de anvelope ca să aflăm părerea lor despre etichetarea anvelopelor pentru vehiculele grele.

post name pierre labeling

post name pierre labeling

Iată gândurile lui Pierre:

“Tendința generală în afacerea noastră este de a dovedi că ești prietenos cu mediul”

“Nu știu prea multe despre această nouă etichetare a anvelopelor. Trebuie să admit că pur și simplu urmez sfatul dealerului meu local. Desigur, tendința generală în afacerea noastră este de a dovedi că ești prietenos cu mediul și să adopți mereu practici responsabile din punct de vedere al mediului.

Când îmi echipez camioanele cu anvelope, sunt vigilent în privința aspectelor de mediu, dar principalele mele priorități sunt utilizarea și costul. Dacă există două anvelope echivalente, voi alege pe cea cu un rating mai bun, dar să fim sinceri, aș fi dispus să plătesc până la 4 procente mai mult, dar nu cu 10 procente mai mult.”

Pierre B., director al unei companii în domeniul vânzărilor cu ridicata și al ambalajelor, cu sediul în sud-vestul Franței. El conduce o flotă de 40 de vehicule grele.

post name patrick labeling

post name patrick labeling

Iată gândurile lui Patrick:

“Mai mult ca niciodată, clienții cer sfatul distribuitorilor”
“În calitate de distribuitor, jucăm rolul esențial de consultant pentru clienții noștri”

”Producătorii au menționat succint acest nou sistem de etichetare când au prezentat produsele lor la începutul anului, dar nu foarte detaliat. Sincer, profesioniștii nu sunt foarte interesați de acest tip de informații, deoarece sunt deseori sceptici când producătorii sunt rugați să se evalueze pe ei înșiși.

De exemplu, unii producători de bunuri ieftine pot fi exagerat de indulgenți când se clasifică pe ei înșiși. Putem conta cu adevărat doar pe cele patru mărci globale în ceea ce privește ratingurile precise și corecte. În ziua de astăzi, managerii își pun încrederea în aceste mărci cu o notorietate larg răspândită. În calitate de distribuitor, jucăm rolul esențial de consultant pentru clienții noștri. Așteptăm mai multe informații de la producători despre această nouă etichetare, pe care să le putem transmite după aceea clienților noștri.”

Patrick Winter-Knecht, Director de Operațiuni la Alsace Pneus et Services, cinci agenții din Alsacia și una în Voșgi (estul Franței), 40+ de angajați.

post european tyre labeling

post european tyre labeling

Sistemul european de etichetare a anvelopelor este un indicator important, de care trebuie să țineți cont, când vă alegeți anvelopele ౼ dar nu singurul.

Clasificarea europeană a performanței anvelopelor este un instrument simplu și util care vă ajută să comparați și să alegeți anvelopa care se potrivește cel mai bine modului dvs. de utilizare; totuși criteriile de performanță care fac obiectul acestei clasificări nu sunt singurii parametri de luat în seamă când alegeți anvelopele pentru camioanele dvs.

Aveți nevoie de mai multe informații despre sistemul de etichetare?
Găsiți sfaturile și recomandările noastre aici.

Alăturați-vă comunității!

Abonaţi-vă acum la newsletter-ul nostru și participaţi automat la concurs!

Vă rugăm să adăugați adresa de e-mail info.eu@michelin.com în agenda dvs. sau în lista de expeditori siguri. Acest lucru asigură faptul că e-mailurile noastre vor ajunge și în viitor la dumneavoastră.

Aici veți găsi condițiile de participare pe care se bazează concursul.

jeu concours montre michelin

jeu concours montre michelin

Tip de client *
Sunteți...
  • Utilizator final
  • Dealer de anvelope
  • Altul
Dimensiune flotă​ *
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-50
  • 51+
  • Nu sunt utilizator final


Prin transmiterea adresei de e-mail şi apăsarea butonului de abonare, declaraţi că aţi citit Termenii şi Condiţiile şi Politica de prelucrare a datelor. Michelin Romania S.A. prelucreaza datele dvs. cu caracter personal, independent faţă de orice altă abonare din orice altă platformă, pentru (i) a vă gestiona abonamentul la buletinul informativ sau la ofertele comerciale Michelin [produse noi, promoții, noutăți etc.] (ii) şi a măsura performanţa campaniilor noastre şi a analiza interacţiunile dvs. cu comunicările noastre. Datele dvs. pot fi partajate cu alte companii identificate din Grupul Michelin pentru a vă cunoaşte mai bine şi a vă personaliza experienţa pe care o pot oferi companiile Michelin şi pentru a vă trimite oferte de marketing. Vă puteţi gestiona oricȃnd preferinţele de comunicare sau puteţi să vă dezabonaţi folosind link-ul inclus ȋn toate e-mail-urile noastre. Pentru a vă exercita dreptul de acces, dreptul de ştergere sau alte drepturi, ne puteţi contacta la adresa de e-mail: dataprivacy_euc@michelin.com. Pentru mai multe detalii puteţi accesa politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Utilizaţi o versiune veche a browserului web.

Utilizați un browser care nu este acceptat de acest website. Aceasta înseamnă că este posibil ca unele funcționalități să nu meargă. Acest lucru poate duce la comportamente ciudate atunci când navigați.

Utilizați sau actualizați/ instalați unul dintre următoarele browsere pentru a profita din plin de acest website.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+