ANVELOPĂ CU TEHNOLOGIE MICHELIN ULTRAFLEX
ULTRAFLEX logo on the sidewall of a tire
MICHELIN ULTRAFLEX, tehnologia potrivită pentru asigurarea uneipresiuni reduse în anvelope
Tehnologiile MICHELIN Ultraflex permit utilizarea anvelopelor la presiune redusă, promovând în același timp o sarcină și o viteză mai mari* și conservând solul.
Anvelopele MICHELIN proiectate cu tehnologii Ultraflex oferă o tracțiune mai bună, care la rândul său îmbunătățește productivitatea pe câmp, cu creșteri anuale ale productivității de până la 4%(1).
MICHELIN vă susține în fiecare etapă a ciclului culturilor cu gama sa completă și durabilă de anvelope agricole cu tehnologii MICHELIN UltraFlex, pentru flexie îmbunătățită (IF) și flexie foarte mare (VF).
REZUMAT
MICHELIN EVOBIB: baixa pressão graças à tecnologia MICHELIN ULTRAFLEX
durant la prC)sentation Presse du nouveau pneu agricole MICHELIN EVOBIB au Centre de Technologie du groupe Michelin C CC)bazat (63). Photo : JC)rC4me Cambier/MICHELIN
CE ESTE TEHNOLOGIA UltraFlex?
Tehnologia MICHELIN ULTRAFLEX vă permite să transportați sarcini mari la presiune redusă, indiferent de viteza de lucru.
Care este secretul? Carcasa inovatoare, deosebit de rezistentă, care permite mai multă flexie.
Structura flexibilă a carcasei asigură o amprentă mai mare și îmbunătățește tracțiunea anvelopei.
Cu tehnologiile MICHELIN UltraFlex, îmbunătățirea randamentului culturilor începe cu anvelopele.
MICHELIN Ultraflex
DE CE SĂ UTILIZAȚI ANVELOPE CU PRESIUNE REDUSĂ: DESCOPERIȚI AVANTAJELE TEHNOLOGIILOR MICHELIN ULTRAFLEX
Reducerea presiunii crește suprafața de contact a anvelopei. Acest lucru îmbunătățește productivitatea, datorită unei motricități mai bune asigurate de utilizarea unei presiuni reduse și vă permite în același timp să transportați sarcini mai grele.
logo economie de combustibil
ECONOMIE DE COMBUSTIBIL
Tracțiune îmbunătățită, pentru o reducere semnificativă a patinării roților tractorului, cu finalizarea mai rapidă a lucrărilor și economii de combustibil!
logo protecție sol
PROTECȚIA SOLULUI
'+4% RANDAMENT (1) prin protejarea solului împotriva compactării și formării șanțurilor.
Logo creștere productivitate
PRODUCTIVITATE
Indice de sarcină cu până la 40% (2) mai mare la aceeași presiune față de o anvelopă radială fără flexie foarte mare (VF) cu aceleași dimensiuni
Descoperiți gama completă de anvelope agricole proiectate cu tehnologii MICHELIN Ultraflex , care acoperă toate nevoile dvs. de-a lungul ciclului de creștere
Pentru a urmări acest video, va trebui să accepți câteva cookie-uri de la platforma Youtube .Trebuie doar să dai clic pe butonul de mai jos pentru a deschide modulul de cookie.
Accept cookie-urile YoutubeAvantaje
- suprafață de contact mai mare cu 24% (3)
- Șanțuri cu o adâncime de numai 21 mm, față de 46 mm, adică mai puțin adânci cu 55% (3)
- Rezistență la rulare pe suprafață moale mai redusă de 20% (3)
- Forță de tracțiune mai mare cu 7% pentru aceeași rată de alunecare (3)
- Indice de sarcină cu 40% mai mare pentru anvelopa VF (flexie foarte mare) (2)
Anvelopă VF (flexie foarte mare):
- Flancuri ranforsate, cu flexie ridicată
- Amestecuri speciale de cauciuc, care fac carcasa foarte rezistentă în timpul utilizării cu presiune redusă
GAME DE ANVELOPE CU PRESIUNE REDUSĂ PROIECTATE CU TEHNOLOGII MICHELIN ULTRAFLEX :
Anvelope cu presiune redusă pentru tractoare
Anvelope cu presiune redusă pentru combine și utilaje flotante
Anvelope cu presiune redusă pentru utilaje de erbicidat
Anvelope cu presiune redusă pentru remorci și echipamente
MERGEȚI MAI DEPARTE: ASIGURAȚI UTILIZAREA OPTIMĂ A ANVELOPELOR CU PRESIUNE REDUSĂ
impactul asupra compactării solului al unei anvelope cu presiune redusă față de una cu presiune ridicată
Prin definirea și adaptarea presiunii în funcție de tipul de utilizare și de configurație!
Anvelopele cu presiune redusă limitează compactarea solului.
Pentru a găsi cu ușurință presiunea adaptată tipului de utilizare, folosiți calculatorul gratuit: MICHELIN Agropressure.
anvelope cu presiune redusă echipate cu sistem central de umflare a anvelopelor
Presseveranstaltung
Prin controlul presiunii în anvelope fără a părăsi cabina tractorului!
Asigurarea unei presiuni reduse pe câmp și a unei presiuni ridicate pe drum nu a fost niciodată mai ușoară. Datorită Sistemului Central de Umflare a Anvelopelor (CTIS), maximizați performanțele și tracțiunea mașinilor dvs. agricole.
Descoperiți toate avantajele CTIS.
TEHNOLOGIILE MICHELIN ULTRAFLEX : ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Anvelopele cu presiune redusă pentru tractor sun anvelope cu flancuri ranforsate, flexie ridicată și amestecuri speciale de cauciuc, care asigură carcasei o rezistență ridicată la presiune redusă. Acestea sunt omologate IF (flexie îmbunătățită) sau VF (flexie foarte mare) și permit reducerea presiunii de la 20% la 40% față de anvelopele standard, susținând în același timp aceleași sarcini (3).
Michelin a proiectat prima anvelopă cu presiune redusă (VF) în 2004, odată cu apariția modelului MICHELIN XEOBIB cu tehnologie MICHELIN Ultraflex .
- Tractoare: MICHELIN EVOBIB, MICHELIN AXIOBIB 2, MICHELIN XEOBIB, MICHELIN YIELDBIB, MICHELIN AXIOBIB
- Combine și utilaje flotante: MICHELIN CEREXBIB 2, MICHELIN FLOATXBIB, MICHELIN CEREXBIB
- Utilaje de erbicidat: MICHELIN SPRAYBIB CFO, MICHELIN SPRAYBIB, MICHELIN AGRIBIB ROW CROP IF
- Remorci și echipamente: MICHELIN TRAILXBIB, MICHELIN VF XP27, MICHELIN CARGOXBIB HIGH FLOTATION
Un studiu realizat de Universitatea Harper Adams (1) demonstrează că tehnologia MICHELIN ULTRAFLEX crește randamentul agronomic în medie cu 4%, datorită compactării mai reduse a solului, tracțiunii mai bune și consumului mai redus de combustibil. Aceste rezultate sunt confirmate de studii similare efectuate în Statele Unite (Illinois) și Brazilia (Mato Grosso).
De exemplu: o fermă care produce 8 de tone de grâu la hectar și vinde fiecare tonă de grâu cu 200 £ ar câștiga în plus de 64 £ pe an la hectar. (dacă randamentul suplimentar este de 4%)
Michelin a proiectat anvelopele cu presiune redusă pentru a preveni compactarea excesivă a solului de către mașinile agricole.
De exemplu, pentru o sarcină de 6.020 kg, anvelopa MICHELIN AXIOBIB 2 trebuie umflată la o presiune de 1 bar (15 PSI), în timp ce anvelopa standard/non VF (flexie foarte mare) trebuie umflată la 1,6 bar (23 PSI), la deplasarea cu o viteză de 40,39 mile/h (65 km/h), în cazul dimensiunii 710/75R42. (3)
Cu cât presiunea este mai mare, cu atât solul este compactat mai tare și știm că compactarea solului modifică structura și compoziția chimică a acestuia, prin îndepărtarea macro-porilor care responsabili de fluxul aerului și al apei. Prin modificarea mineralizării rădăcinilor, compactarea ridicată reduce randamentul solului.
(1) Un studiu realizat de Universitatea Harper Adams din Marea Britanie în 2012 demonstrează că tehnologia MICHELIN ULTRAFLEX sporește randamentele agronomice în medie cu 4%. Aceste rezultate sunt confirmate de studii similare efectuate în Statele Unite (Illinois) și Brazilia (Mato Grosso).
(2) Decalaj normativ între anvelopa standard și anvelopa VF (flexie foarte mare).
(3) Comparativ cu anvelopa non VF (flexie foarte mare)