How to speed up truck tyre service to reduce downtime
Cum să reduceți durata lucrărilor la anvelopele de camion, pentru a maximiza disponibilitatea
Michelin vă oferă un serviciu destinat anvelopelor de camion disponibil 24/7 și denumit "MICHELIN ONCall”, pentru a vă ajuta imediat ce unul dintre camioane suferă o defecțiune legată de anvelope. În acest articol vă vom arăta cum să înregistrați mai rapid o solicitare de depanare, cu un sfat simplu care vă va ajuta la reducerea indisponibilității.
REZUMAT:
Importanța gestionării rapide a incidentelor
Fiecare minut de indisponibilitate a unui camion vă costă bani și generează întârzieri. Gestionarea eficientă a defecțiunilor este esențială pentru a vă menține flota în mișcare și clienții mulțumiți. Așadar, răspunsul rapid este esențial pentru activitatea dumneavoastră.
Utilizarea unui serviciu destinat anvelopelor de camion fiabil și eficient asigură rezolvarea cu întreruperi minime a problemelor, ajutându-vă să respectați programul și să gestionați eficient costurile.
Exact acesta este rolul MICHELIN ONCall.
Ce este MICHELIN ONCall?
MICHELIN ONCall este un serviciu destinat anvelopelor de camion, conceput pentru a asigura repararea rapidă și eficientă a anvelopelor, în întreaga Europă.
Acesta combină simplitatea, viteza și transparența, asigurându-se că flota dumneavoastră este din nou funcțională, cât mai rapid posibil. Încă de la primul contact, veți ști costul în avans, fără surprize sau taxe ascunse.
MICHELIN ONCall se asigură că reparațiile anvelopelor sunt gestionate fără probleme și vă ajută să evitați perioadele lungi de indisponibilitate.
Truck waiting for a technician to perform a truck tyre service on a motorway
Cum funcționează serviciul destinat anvelopelor de camion?
MICHELIN ONCall este disponibil la nivel european 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în 34 de țări*. Indiferent de ora din zi sau din noapte la care camioanele au nevoie de asistență, serviciul este disponibil pentru a vă ajuta.
De asemenea, acceptă 24 de limbi, facilitând comunicarea între șoferi și managerii de flote care operează în țări diferite.
În plus, prețurile transparente înseamnă că știți exact cât vor costa reparațiile, așadar nu vor exista surprize.
Puteți consulta prețurile în documentul nostru pentru asistență în caz de defecțiune:
Cum să reduceți timpul de răspuns?
În plus față de asistența telefonică clasică, MICHELIN ONCall oferă instrumente digitale care fac și mai rapidă gestionarea defecțiunilor legate de anvelope.
Aplicația web vă permite să înregistrați rapid defecțiunile și să primiți actualizări în timp real. Acest lucru ajută tehnicienii să localizeze și să repare mai rapid vehiculul. În acest fel, puteți reduce întârzierile, asigurându-vă că flota dumneavoastră este din nou funcțională, cât mai rapid posibil.
Utilizarea aplicației web contribuie, de asemenea, la îmbunătățirea comunicării, permițând managerilor de flotă să fie informați și să acționeze prompt dacă apare o problemă.
Pentru a urmări acest video, va trebui să accepți câteva cookie-uri de la platforma Youtube .Trebuie doar să dai clic pe butonul de mai jos pentru a deschide modulul de cookie.
Accept cookie-urile YoutubeDefecțiunile legate de anvelope înregistrate prin intermediul aplicației web sunt rezolvate în medie în 2 ore și 30** de minute, comparativ cu 3 ore atunci când sunt gestionate prin telefon sau e-mail. Această reducere a indisponibilității poate fi foarte importantă pentru activitatea dumneavoastră și asigură revenirea promptă a camioanelor în activitate.
Aceste instrumente nu numai că economisesc timp, ci sunt și gratuite. Integrarea acestor opțiuni digitale în operațiunile dumneavoastră permite îmbunătățirea eficienței și minimizarea costurilor.
Ce spun clienții noștri
Customers who have used MICHELIN ONCall's digital tools report a considerable improvement in efficiency. One of the key advantages is the ability to log a breakdown request in just 2 minutes using the Web App, compared to 15 minutes over the phone**. This immediate response significantly reduces downtime. Additionally, real-time updates on the repair progress keep customers informed at all times.
Conclusion
Reducing downtime is essential when managing a fleet of trucks.
While the efficiency of a truck tyre service is key, any element that can speed up the response time should also be taken into account.
Contacting MICHELIN ONCall using the Web App is a great way to reduce the downtime of your trucks.
Other articles to find out more:
Need more advice? Discover all MICHELIN truck tyre tips
* 34 European countries: Andorra, Austria, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, UK.
** Average length of breakdown in Europe with MICHELIN ONCall, 2021.