MICHELIN ONCall

Asistență Michelin în caz de pană, 24/7, în toată Europa

Deoarece nu ar trebui niciodată să lăsaţi clienții să aștepte, nimic nu ar trebui să afecteze disponibilitatea flotei dvs.

 

Acesta este motivul pentru care Michelin a creat MICHELIN ONCall: serviciul de reparaţie în caz de defecțiune a anvelopelor de camion, care îmbină simplitatea, viteza și eficiența. În cazul unui incident pe drumurile Europei, un simplu apel sau clic pune totul în mișcare, pentru ca dvs. să:

 

  • Cunoașteți costul, în mod transparent, fără surprize și fără limită de kilometri,
  • Beneficiați de un pachet fix de intervenție pe autostrăzile franceze și italiene,
  • Vă informați clienții și să conveniți asupra unui nou termen de livrare.

Un cost fără surprize neplăcute

O taxă fixă de asistență în caz de defecțiune de 230 RON la nivel național și 368 RON la nivel internațional.
O alegere între anvelopele MICHELIN noi și MICHELIN Remix, la prețurile afișate în lista de prețuri MICHELIN ONCall pentru Europa.
Taxe fixe pentru defecțiunile apărute, inclusiv pe autostrăzile franceze și italiene.
Facturare rapidă și exactă.

RO Edito oncall Freight transport

RO Edito Visuel ONCall Chauffeur repart rapidement Help and Advice

Oncall : chauffeur qui repart rapidement

Un timp de răspuns controlat

În medie, în Europa:

  • 2 ore și 29 de minute până la revenirea în trafic
  • O rețea de profesioniști receptivi, care se angajează să respecte standardele de calitate pentru serviciile Michelin
  • Reparație în trafic sau în cel mai apropiat centru.
     

O rețea de 3.000 de profesioniști

  • La cerere, 24/7, fără contract, pur și simplu prin înscrierea în MICHELIN MyPortal
  • Un apel către un număr din Europa sau un clic pe MICHELIN MyPortal
  • Un operator dedicat în 24 de limbi, pentru o reparație în 34 de țări posibile.

RO Picto oncall réseau de professionnels Help and Advice

MICHELIN ONCall réseau de professionnels

RO Background Photo ONCall camion sur autoroute Tyre

camion sur autoroute

Urmărire în timp real

Un operator vă informează că defecțiunea este gestionată și când urmează să sosească serviciul de reparații, șoferul este contactat telefonic în fiecare etapă a procesului de intervenție, urmărire în timp real pe MICHELIN MyPortal, cu un raport complet privind defecțiunea. Un preț total transparent pentru toate defecțiunile, oriunde în Europa

Considerente juridice

* Durata medie a intervenției în Europa, cu MICHELIN ONCall.

** 34 de țări europene: Andorra, Austria, Belgia, Bosnia-Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Monaco, Muntenegru, Olanda, Norvegia, Polonia , Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția, Marea Britanie.

Utilizaţi o versiune veche a browserului web.

Utilizați un browser care nu este acceptat de acest website. Aceasta înseamnă că este posibil ca unele funcționalități să nu meargă. Acest lucru poate duce la comportamente ciudate atunci când navigați.

Utilizați sau actualizați/ instalați unul dintre următoarele browsere pentru a profita din plin de acest website.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+