Trecerea la combustibili alternativi: cazul pentru furgonetele de livrare

#PRIMPLAN
 

LA DRUM Nr. 3 • Ianuarie 2022 • 5 min. de citit

Prohire este una dintre cele mai mari companii de management al flotelor de vehicule comerciale din Marea Britanie, deservind sectoare care variază de la industria alimentară la gestionarea deșeurilor, logistică și comerț cu amănuntul. Crezând cu tărie în combustibilii alternativi, compania a creat ProGreen, o divizie dedicată în întregime autoutilitarelor fără carbon.

mag3 spotlight portrait

mag3 spotlight portrait

Micheles Miles, director la ProGreen; Patrick Skelly, CEO la Prohire

I-am rugat pe Michelle Miles, șeful ProGreen, și pe Patrick Skelly, CEO la Prohire să ne prezinte părerea lor despre starea pieței și tehnologii atunci când vine vorba de autoutilitare alimentate cu combustibili alternativi.

 

Este pregătită piața autoutilitarelor să facă trecerea de la diesel?

Michelle Miles: A existat o schimbare masivă din cauza Covid, o schimbare în ceea ce privește percepțiile oamenilor. Ei au început să acorde mai multă atenție la ceea ce urmează să se întâmple în viitor, iar companiile și-au accelerat abordarea privind responsabilitatea socială corporativă (CSR). În prezent, nu mai este vorba despre cei care adoptă primii ceva: companiile avansează în procesul de tranziție a flotei lor

Patrick Skelly: Am început să planificăm dezvoltarea ofertei noastre de vehicule electrice în 2019 și am creat ProGreen în 2020. În prezent, nu există practic nicio companie care să nu fie implicată într-un mod sau altul în reducerea amprentei sale de carbon și care să nu își îmbunătățească abordarea CSR, de cele mai multe ori prin electrificare. Însă multe nu știu de unde să înceapă călătoria.

quotation left yellow

quotation left yellow

În prezent, nu mai este vorba despre cei care adoptă primii ceva: companiile avansează în procesul de tranziție a flotei lor către vehicule electrice.

Michelle Miles,
Director ProGreen

quotation right yellow

quotation right yellow

Slujba dvs. presupune, aşadar, să faceți și recomandări pentru clienții dvs.?

M.M.: Absolut. Un lucru de care suntem foarte mândri este că putem face mult mai mult decât doar să furnizăm un vehicul. Avem cunoștințele și experiența necesare pentru a ne sprijini clienții în ceea ce privește alegerile legate de infrastructură (instalarea de încărcătoare, rezervoare de combustibil etc.), de a-i informa cu privire la specificațiile vehiculelor... În acest fel, ei nu trebuie să aibă de-a face cu zece furnizori diferiți.

Ce proporție din flota dvs. este electrică în prezent?

P.S.: Aproximativ 10%. Acum un an, era doar 1% și mă aștept la aceeași creștere de zece ori în aproximativ un an. Capex este ridicat, uneori de până la trei ori mai mare decât prețul unui vehicul pe benzină, însă o parte din munca noastră este să ajutăm companiile să își dea seama de cifre: uneori trecerea la vehicule electrice nu costă aproape nimic.

Vreți să spuneți că economiile pot depăși complet prețul unui vehicul electric?

P.S.: Totul depinde de utilizarea vehiculului. Am oferit estimări personalizate folosind software-ul nostru telematic intern pentru a furniza o estimare de cost privind conversia de la diesel la electric, împreună cu sfaturi privind cea mai potrivită soluție din punctul de vedere al autonomiei, puterii etc. În Londra, spre exemplu, când ții cont de taxa de poluare (pe care vehiculele cu emisii scăzute nu trebuie să o plătească) și de economiile de carburant, nu este doar mai ieftin să faci trecerea la un vehicul electric, costul vehiculului poate fi contrabalansat complet.

quotation left yellow

quotation left yellow

Toată lumea se alătură mișcării vehiculelor electrice, dar nu suntem limitați la acea tehnologie.

Patrick Skelly,
CEO la Prohire

quotation right yellow

quotation right yellow

Aşadar reglementările locale reprezintă un stimulent puternic pentru companiile de livrări să facă trecerea la vehicule electrice?

P.S.: Da. Taxele de poluare și zonele cu emisii scăzute sunt implementate în multe orașe din Marea Britanie și Europa, deci nu este vorba doar despre o chestiune legată de cost; accesul la centrele orașelor este pus sub semnul întrebării pentru vehiculele termice în viitorul apropiat.

Vehiculele electrice reprezintă cea mai avansată tehnologie cu emisii scăzute de carbon, dar nu singura…

P.S.: Toată lumea se alătură mișcării vehiculelor electrice, dar nu suntem limitați la acea tehnologie. Lucrăm cu furnizori dintr-o gamă variată de tehnologii, așa că avem o privire de ansamblu completă asupra a ceea ce este disponibil. Pentru mine, hidrogenul este viitorul.

M.M.: Problema este că trebuie să schimbi mentalități și tehnologii care sunt implementate de zeci de ani. Este un mod complet diferit de gândire. Există, însă, un nou tip de directori de administrare ecologică, socială și corporativă în companiile actuale. Aceștia sunt forța care pune in mişcare trecerea la combustibili alternativi.

mag3 spotlight highlight

mag3 spotlight highlight

Gama de autoutilitare MICHELIN Agilis: afacerea dvs. are nevoie de ea!

Indiferent de domeniul de activitate și de mediul în care lucrați, un lucru este sigur: nu puteți lăsa șoselele ude, alunecoase sau acoperite cu zăpadă să vă pună activitatea în pericol.

De aceea, am conceput gama MICHELIN Agilis:

pentru a vă satisface toate cerințele cotidiene și pentru a vă permite să faceți alegerea corectă pentru autoutilitarele și camioanele dvs. de mic tonaj.

                            

mag3 spotlight memo

mag3 spotlight memo

michelin site section newsletter titre

michelin site section newsletter titre

_ *
Sunteți...
  • Utilizator final
  • Dealer de anvelope
  • Altul
0


Prin transmiterea adresei de e-mail şi apăsarea butonului de abonare, declaraţi că aţi citit Termenii şi Condiţiile  şi Politica de prelucrare a datelor. Michelin Romania S.A. prelucreaza datele dvs. cu caracter personal, independent faţă de orice altă abonare din orice altă platformă, pentru (i) a vă gestiona abonamentul la buletinul informativ sau la ofertele comerciale Michelin [produse noi, promoții, noutăți etc.]  (ii) şi a măsura performanţa campaniilor noastre şi a analiza interacţiunile dvs. cu comunicările noastre. Datele dvs. pot fi partajate cu alte companii identificate din Grupul Michelin pentru a vă cunoaşte mai bine şi a vă personaliza experienţa pe care o pot oferi companiile Michelin şi pentru a vă trimite oferte de marketing. Vă puteţi gestiona oricȃnd preferinţele de comunicare sau puteţi să vă dezabonaţi folosind link-ul inclus ȋn toate e-mail-urile noastre. Pentru a vă exercita dreptul de acces, dreptul de ştergere sau alte drepturi, ne puteţi contacta la adresa de e-mail: dataprivacy_euc@michelin.com. Pentru mai multe detalii puteţi accesa politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

 

 

 

Abonaţi-vă acum la newsletter-ul nostru și participaţi automat la concurs!

Vă rugăm să adăugați adresa de e-mail info.eu@michelin.com în agenda dvs. sau în lista de expeditori siguri. Acest lucru asigură faptul că e-mailurile noastre vor ajunge și în viitor la dumneavoastră.

Aici veți găsi condițiile de participare pe care se bazează concursul.

jeu concours montre michelin

jeu concours montre michelin

Similar cu ilustrația

Popular în comunitate

knowyourlegends mag3 thumbnail white
#DESCOPERĂ

Cum își transformă producătorii cabina într-o casă departe de casă?


bigstory mag3 thumbnail white
#BIGSTORY

Testarea anvelopelor poate fi o muncă subiectivă!


hotnews mag3 thumbnail white
#TOPNEWS

Lista dvs. de verificare pentru rularea în siguranță pe timp de iarnă

Utilizaţi o versiune veche a browserului web.

Utilizați un browser care nu este acceptat de acest website. Aceasta înseamnă că este posibil ca unele funcționalități să nu meargă. Acest lucru poate duce la comportamente ciudate atunci când navigați.

Utilizați sau actualizați/ instalați unul dintre următoarele browsere pentru a profita din plin de acest website.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+